გიორგი შენგელია

...

Senior Technical Game Designer at Flying Wild Hog, 5+ წლიანი გამოცდილებით

  • 4 თვე
  • კოსტავას 77
  • 32 შეხვედრა
  • 1500 ₾ 1200 ₾
მოკლე აღწერა

  • კურსი წარმოადგენს თამაშების დიზაინის საფუძვლების პრაქტიკულ შესავალს Unreal Engine-ის გამოყენებით და მოიცავს როგორც თეორიულ, ასევე ტექნიკურ კომპონენტებს. სტუდენტები გაივლიან თამაშის დიზაინის ციკლს — იდეიდან პროტოტიპამდე, მოამზადებენ საკუთარ კონცეფციას, ააწყობენ პროტოტიპს და დაიწყებენ საკუთარ პორტფოლიოზე მუშაობას.

  1. შესავალი თამაშების დიზაინში

     თამაშის განსაზღვრება, სისტემური ხედვა, UE პროექტის სტრუქტურა.

  1. Game Design Thinking და სისტემური აზროვნება

     MDA მოდელი, Mechanics–Dynamics–Aesthetics განხილვა; საბაზისო UE სცენის აწყობა.

  1. მოთამაშის ფსიქოლოგია I – მოტივაცია და ემოციური მრუდები

     Bartle Types, Flow Theory; მარტივი Progress UI პროტოტიპი.

  1. მოთამაშის ფსიქოლოგია II – Retention და Reward Feedback

     Engagement loops, dopamine triggers; Reward Feedback სისტემის აწყობა.

  1. თამაშის დიზაინის საფუძვლები I – Core Loop და Goals

     Core Loop დიზაინი, pacing, loops-ის ანალიზი; Loop Blueprint პროტოტიპი.

  1. თამაშის დიზაინის საფუძვლები II – Systems და Feedback Loops

     Resource balancing, failure states; Variable feedback setup UE-ში.

  1. Game Concept და Pillars

     Concept pillars, target audience, tone; Concept Document-ის ფორმალიზება.

  1. Game Design Document (GDD) სტრუქტურა

     GDD-ის სექციები და მიზნები; UE Prototype planning.

  1. Core Mechanics Design

     Interaction loops, verbs და affordance; საბაზისო მექანიკის Blueprint პროტოტიპი.

  1. Iterative Design Thinking

     Prototype–Test–Evaluate ციკლი; UE iteration build.

  1. Basic Level Design I – Flow და Guidance

     Spatial communication, visibility, readability; Greybox Level Setup.

  1. Basic Level Design II – Pacing და Challenge Structuring

     Player route, pacing curves; Navigation და trigger systems Blueprint-ით.

  1. Player Agency I – Choice და Control

     Decision layers, empowerment; Interaction system prototype.

  1. Player Agency II – Feedback და Consequence Loops

     Responsiveness და consistency; Player feedback loop setup.

  1. Difficulty და Balancing I – Core Parameters

     Challenge calibration, skill curves; Variable-based balancing Blueprint-ით.

  1. Difficulty და Balancing II – Scaling და Adaptive Systems

     Dynamic balancing და pacing; Difficulty scaler setup.

  1. Prototyping Fundamentals

     Rapid prototyping პრინციპები; Prototype iteration in UE.

  1. Blueprint Programming I – Variables, Events, და Flow Control

     Blueprint architecture basics; Interaction logic prototyping.

  1. Blueprint Programming II – Functions და Reusable Systems

     Modular thinking; Function-based reusable Blueprint setup.

  1. Blueprint Programming III – Gameplay Systems Integration

     Connecting mechanics და feedback loops; UI integration basics.

  1. Basic UX/UI Design I – Information Hierarchy

     Readability, clarity, user feedback; HUD prototype.

  1. Basic UX/UI Design II – Interaction Flow და Menu Logic

     Input mapping, UX feedback; Menu Blueprint setup.

  1. Playtesting I – Observation და Qualitative Analysis

     Test goals, feedback capture; Debug HUD prototyping.

  1. Playtesting II – Quantitative Metrics და Iteration

     Data-driven iteration; test data collection Blueprint-ით.

  1. Monetization Design I – Reward Loops და Economy Flow

     Currencies, progression pacing; Simple shop prototype.

  1. Monetization Design II – Ethics და Player Trust

     Ethical design და fairness; reward rate balancing.

  1. Production Pipeline და Scope Control

     Vertical slice planning; UE project structuring.

  1. Portfolio Design I – Showcase და Documentation Prep

     GDD formatting, screenshots, diagrams; Template preparation.

  1. Portfolio Design II – Prototype Packaging და Presentation Prep

     UE build packaging, presentation clarity; build polish.

  1. Final Project I – Concept და GDD Review

     სტუდენტის საკუთარი თამაშის კონცეფციის შეფასება.

  1. Final Project II – Prototype Completion და Playtest Session

     Greybox + mechanics integration, testing feedback loop.

  1. Final Project III – Presentation და Portfolio Submission

     პრეზენტაცია, iteration და პორტფოლიოს ფორმატირება.