სანდრო თათულაშვილი

...

3D მოდელირების და ტექსტურირების სპეციალისტია, რომელსაც გააჩნია მრავალწლიანი გამოცდილება რეალისტური გარემოსა და ობიექტების შექმნაში. ამჟამად მუშაობს კომპანია Somnus collective-ში მთავარ 3D არტისტად და ლექტორად საქართველოს უნივერსიტეტში.  

  • 6 თვე
  • კოსტავას 77
  • 48 შეხვედრა
  • 1200 ₾
მოკლე აღწერა

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც სურს დაეუფლოს Blender- პროფესიონალურ დონეზენულიდან სრულ 3D წარმოების ციკლამდე. მონაწილეები ისწავლიან მოდელირებას, ტექსტურირებას, განათებას, ანიმაციას და სიმულაციას, რის შედეგადაც შეძლებენ შექმნან game-ready და რეალისტური ვიზუალიზაციები.

ლექცია 1 - კურსის შესავალი, Blender-ის დანიშნულება, ინტერფეისის გაცნობა
ლექცია 2 - სამუშაო სივრცეები, კონტროლები (Move, Rotate, Scale), ობიექტების მართვა
ლექცია 3 - Object / Edit რეჟიმი, წვეროები, კიდეები და სახეები
ლექცია 4 - Extrude, Inset, Loop Cuts, Snap და Pivot Point
ლექცია 5 - მოდელირების სტრუქტურა და Mesh Topology-ის გაგება
ლექცია 6 - Modifier-ები I: Mirror, Solidify, Array
ლექცია 7 - Modifier-ები II: Bevel, Boolean, Merge by Distance
ლექცია 8 - საცნობარო სურათებით მუშაობა და ორთოგრაფიული ხედების დაყენება
ლექცია 9 - ზუსტი მოდელირება, საზომები, snapping და სიმეტრია
ლექცია 10 - პრაქტიკული მოდელირებაავეჯის ან არქიტექტურული ელემენტის შექმნა
ლექცია 11 - კოლექციები, ფენები და სცენის ორგანიზება
ლექცია 12 - სრული მცირე სცენის აწყობა და ექსპორტი

ლექცია 13 - UV Unwrapping-ის საფუძვლები და Seam-ის კონცეფცია
ლექცია 14 - UV ოპტიმიზაცია, Overlapping და Second UV channel
ლექცია 15 - Texture Painting Blender-შიფუნჯები, Projection Painting
ლექცია 16 - Node Editor-ის გაცნობა, Principled BSDF Shader-ის სტრუქტურა
ლექცია 17 - PBR მასალების პრინციპები (Base Color, Roughness, Metallic, Normal)
ლექცია 18 - Texture Baking — Normal, AO, Roughness რუკების შექმნა
ლექცია 19 - განათების საფუძვლები Cycles-ში (Light Types, Shadows, Emission)
ლექცია 20 - განათების საფუძვლები EEVEE-ში (Realtime Lighting, Bloom, AO)
ლექცია 21 - კამერის მართვა, ხედვის პლანირება და კომპოზიცია
ლექცია 22 - რენდერის პარამეტრები და საბოლოო გამოსახულების შექმნა
ლექცია 23 - მცირე სცენის აწყობა: მოდელიტექსტურაგანათება
ლექცია 24 - დასრულებული სცენის პრეზენტაცია და რენდერის ანალიზი

ლექცია 25 - High Poly vs Low Poly მოდელირება, განსხვავებები და მიზნები
ლექცია 26 - Mesh Optimization, მოდულარობა და Game Asset სტანდარტები
ლექცია 27 - Retopology workflow — shrinkwrap, snapping და topology flow
ლექცია 28 - Baking პროცესის განმტკიცება (Normal/AO maps პრაქტიკულად)
ლექცია 29 - Sculpting რეჟიმიფუნჯის პარამეტრები, Dyntopo და Multiresolution
ლექცია 30 - Custom Brushes, Alphas და დეტალიზაციის ტექნიკები
ლექცია 31 - სკალპტიდან Low Poly-მდე — UV და Baking პრაქტიკა
ლექცია 32 - Game-ready Asset Export (FBX/GLTF) Unreal ან Unity-სთვის
ლექცია 33 - 3D ბეჭდვის პრინციპები Blender-ში
ლექცია 34 - 3D ბეჭდვისთვის მოდელირების რეკომენდაციები და ექსპორტი
ლექცია 35 - მოდულარული გარემოს აწყობა (Building Kit, Props Layout)
ლექცია 36 - მცირე ჯგუფური პროექტი — Mini Environment Scene

ლექცია 37 - Rigging-ის საფუძვლები, Armature და Bone Hierarchy
ლექცია 38 - Vertex Groups, Weight Painting და Skinning ტექნიკა
ლექცია 39 - Keyframes, Timeline, და Graph Editor-ის გამოყენება
ლექცია 40 - Pose რეჟიმი, Rest/Pose პოზიციები და Constraints
ლექცია 41 - IK / FK სისტემების შექმნა და მათი განსხვავებები
ლექცია 42 - მარტივი ანიმაციის შექმნა (Door, Object, Camera Movement)
ლექცია 43 - ანიმაციის რენდერი და Export Settings (Frame Rate, Format)
ლექცია 44 - Cloth Simulation — ქსოვილის ფიზიკა და Collision ობიექტები
ლექცია 45 - Fluid Simulation — სითხის დინამიკა და მასალების დაყენება
ლექცია 46 - Particle Simulation — წვიმა, მტვერი, აფეთქება
ლექცია 47 - ინდუსტრიული დიზაინის კონცეფციები და პროდუქტის პრეზენტაცია

ლექცია 48 - ფინალური პროექტის წარდგენასრული Workflow (Model → Render → Presentation)